Thursday, October 16, 2008

俾人“踢”

今天心血来潮,趁午休空挡的短短时间去浏览了一些朋友的部落格,没想到竟然以外的发现自己被tag了。

TAG???那是什么东东啊?大概类似回答问题吧?

试试看。


Question:

What is your name? (Please give one answer)
1)Chan Yin Mun 陈妍妏

Question: What is your nickname? (Please give two answers)
1)chupyfish
2)猪

Question: Three books which you often read? (Please give three answers)
1)中医书籍
2)漫画
3)食谱

Question: The things gained from Blogging? (Please give four answers)
1)练习我的华文
2)维持写作的兴趣
3)有个让我放相的平台
4)让大家知道我的近况

Question: Your favorite food? (Please give five answers)
1)妈妈煮的我都爱吃
2)豆腐松
3)阿三叻沙
4)东炎
5)老鼠粉

Question: Favorite songs? (Please give six answers)
1) 朋友仔
2)咬唇
3)伤心情歌
4)闪灵
5)实不相瞒
6)恋爱大过天

Question: Places that you wish to go? (Please give seven answers)
1)日本
2)台湾
3)韩国
4)欧洲
5)香港
6)夏威夷
7)纽西兰

Question: All-time favorite movies, dramas, or animes? (Please give eight answers)
1)还珠格格
2)流星花园
3)庶务二课
4)charmed
5)恶作剧之吻
6)我和春天有个约会
7)我和僵尸有个约会
8)美少女战士

Question: Items that you wish to obtain? (Please give nine answers)
1)健康
2)家庭
3)专长
4)财富
5)TWINS
6)美少女战士全部系列
7)自己设计的家
8)可以在家做的工
9)每天都可以午睡

Question: You want to pass this tag to? (Please give the names of 10 friends)
1) michelle teh
2) young wei jun
3) kelly lim
4) mr. crist
5) chan li liing
6) raymond low
7) wong jing yan
8) jezamine
9) heidi tan
10) danny仔


做完后我发现,好难!!虽然我有tag人,但他们都不知道啦……无聊

4 comments:

  1. 我知道你tag我啦, 还把我的名字排名第一. 就为你而做吧!够朋友了吧?! ^^

    ReplyDelete
  2. 8)可以在家做的工 --> 家庭主妇... XD

    看得出你很爱美少女战士... = w =

    ReplyDelete
  3. [michelle] 够够够。难得你写华语。keke

    [edison] 家庭主妇的工资多少?工作领域包括什么?包不包睡觉? =P
    怎样看得出我爱Sailormoon?

    ReplyDelete
  4. 哈哈哈...
    那要看你的龟是什么龟类了... XD
    金龟就比较好啦当然!! XD
    因为...
    items u wish to obtain...
    6)美少女战士全部系列
    不是有写出来么... =___=

    ReplyDelete