Tuesday, December 23, 2008

返嚟坐下

哇,又成个月冇update我既blog喇,冇变,忙嘞嘛。

话咁快就到咗十二月,咁又一年喇,多几个星期又话过年,衫又未买,屋又未执,点过年喔?点解乜都未做?埋就系因为要返工咯。星期一至五,人哋做朝九晚五,我就朝九晚六,加上搭车即时间,返到屋企都成八点啦,边度有时间shopping。拜六礼拜唔系冇时间,只不过一个礼拜难得有得休息,梗要瞓番下觉啦,如果唔系我就枉为千年烂瞓猪咯。况且,拜六礼拜出街就好似自愿做沙丁鱼咁,除非啲铺一开你就到啦,如果唔系到最尾都只系window shopping,买唔到嘢就不如喺屋企o抖。

隔咗成个月先update少少嘢,其实我都唔想,但系实在冇咁多既时间对住辐射咁高既mon,而且屋企张凳又唔舒服,坐耐啲我都邓张凳觉得可怜,有钱既话都应该买番张新既。迟啲等我得闲既时候会慢慢补返之前既故仔,唔会俾条渠隔得太大,跌到你地就唔好啦。自从上次俾条猪执导既殃及池鱼事件之后,我都冇乜响公司上自己既blog,更加冇乜开msn嘞。而且又有少少忙加少少慢,避免再次成为池中鱼,而家我已经跳上屋顶做只雀,有乜事就拍翼松人。

近排发觉自己好似越来越唔识中文,讲啲华语都冇嗮啲zh ch sh r,危险危险,有时间都要吟下诗练习下。好啦,写住咁多先,系时候继续开工……

No comments:

Post a Comment