Saturday, June 28, 2008

再見面時

2008年6月27日 星期五 雨


今日無端端收到朋友通知,話circle喺金河廣場會有onLiveTour,由於好耐沒見面,加上放工後又無嘢做,所以就去個邊睇睇。由於事出突然,我都無準備,咁啱今日又剩喺著t恤短褲去返工,仲要系夾著個人字拖,捻起都覺得失禮。最衰都系個位仁兄,都唔知應該話拒貴人事忙呃抑或系無嚟誠意,唔到最尾一分鐘都唔同你講。

去到過邊發覺都無乜人,但點講都要挨下義氣,幫下佢地o既,鬼叫我媽生到我喺咁好人嚒。哈哈,講笑。其實一直以嚟我都會比較享受成為主辦單位既一員多過齋做人客o既。尤其時系要掛牌個梃咧,所以我唔會介意去幫人,因為自己都會開心。但系咁既性格出到嚟又比較容易俾人搵笨(其實都唔算搵笨,因為我系享受o既,只不過對方會以為我“好聽話”,加上個樣又好似好無辜咁,咪會以為我系好好蝦咯。)所以如果我有做此類型既事,通常都唔會同人講。反正我享受既系幫人o既過程,又唔系幫人後俾人贊o既感覺,更加唔會希望人地嚟求我幫手咁衰格。

circle原唱達人既十強都有亮相,第一次聽佢地唱歌,唔知點解竟然有少少毛管棟 =.=" Serene即樣又真系麻麻,主持人同埋“好吃”主持人仲衰……最吸引我o既都系manhand!之前一直以為佢地系香港人,點知竟然系馬來西亞人!之前聽到一首rap既廣東歌,好中意,原來就系佢地o既作品。唔同於一般o既廣東rap歌,佢地既作品都比較“慢”,而且比較斯文,佢地o既聲又好聽,尤其時是阿von把聲,真系“教我如何不愛她”!總之聽起嚟就系又舒服又relax。

今日終於收到我應得o既嘢,但都系意料之外,雖然之後個個嚟整蠱我,搞到好似一定要我請吃咁,其實系無問題既,只要唔好太貴,仲要俾啲心理準備我,反正之前我都有講過。加上你地就嚟launching,點都要送返個禮俾你地o既,不過我送禮一向以誠意為主,希望到時你地唔會嫌份禮難睇啦。

或者你地個日系第一次睇到我咁講嘢同埋食咁多嘢,但其實過個都未系100%既我,日子再長啲,大家再熟啲,相信你地會睇到更加搞笑、更加開朗o既我。但系我都系要控制自己,費事萬一我太過放鬆自己,講嘢唔經大腦,得罪咗你地就唔好啦,系咪?不過個日真系幾開心,離開circle兩個月咗,難得有機會坐系一齊食飯,可惜都唔系好人齊(尤其時是帶我既阿元都唔喺)目前又真系未試過同“circle七友”一起見面。希望下次有機會啦!

No comments:

Post a Comment