Tuesday, July 8, 2008

冇棕食之神经错乱

你识唔识包棕?有冇试过亲自包棕,但系之后系冇份食既?如果有,咁你应该好清楚我既感受。当然,包棕既同时我都预咗系要请人食既,只不过从来都冇念过一日不在家,屋企人都唔会留返只俾我。今年我妈有包两次棕(系两次,端午节一次,前几日又一次),但系我总共食咗四只都冇!全因我妈太大方咗…… T.T 拿出嚟讲,大家或者会认为我小题大做,但系试諗,咁小事佢地都做唔到,以後都唔方會顾我感受啦。冇棕食系小事,但系着紧人哋多过自己既女,系你都唔爽啦。一只棕就可以睇得出你既地位咯。尤其是系当你肚既鼓打到就快烂既时候,一心諗住有嘢食,到头来只系一场空,耳仔听着人哋讲“食其他既咯”,对眼又望住人哋既嘴讲“抵死,冇得食”,自己既嘴就会走出一句“得人家咾”……

今朝落好大水,搞到我差啲瞓唔醒。好彩阿妈会叫醒我,如果唔系就一定会迟大到。等车既时候睇到一只野狗,突然之间,我觉得佢好可怜。佢成身湿嗮,喺路上行嚟行去,俾车hon嚟hon去。我哋做人虽然要读书返学,返工搵食,但点讲都算有嘢做啦。但系啲狗呢?有人养就话啫,就算日日坐喺度都唔怕三餐不饱。冇人养个啲野狗,终日流浪,有时
諗落,又真系唔知为乜。突然间醒起我屋企只狗,连个正式啲既名都冇,成日就系叫佢“wou wou”。仲要成日困喺屋企既后巷,真系唔知是福抑是祸。其实我屋企人都养过好多只狗跟猫(冇错,系佢地养既,因为我从嚟冇打理佢地,最多系同佢地玩啫。)啲猫同啲狗既名都系跟佢地既外表嚟按,例如黄仔,肥仔,黑仔,花仔;阿dog,wou wou……特别啲既就系我最系既狗-阿Jit,而同佢生到好似但系系mini size既那条,就叫做阿Jet。 阿,差啲唔记得,有条猫因为好吵,所以我哋就叫佢做“曹操”。 =D

都无计点解明明讲紧棕,无啦啦又讲到狗。无所谓啦,今日暂时写到呢度。

No comments:

Post a Comment